Шайхулислом Ибни Тайимия дар нисбати Муъовия (раз) чунин гуфтаанд

Шайхулислом Ибни Тайимия дар нисбати Муъовия (раз) чунин гуфтаанд

Шайхулислом Ибни Тайимия дар нисбати Муъовия (раз) чунин гуфтаанд: уламо (манзур уламои “Аҳли суннат ва ҷамоъат” аст) иттифоқи назар доранд, ки Муъовия (раз) яке аз беҳтарин подшоҳони ин уммат аст, зеро чаҳоре, ки пеш аз Муъовия (раз) буданд (манзур Абӯбакр,Умар,Усмон,Алӣ разияллоҳу анҳум аҷмаъин) халифагони пас аз нубувват буданд. Аммо Муъовия (раз) аввалин подшоҳ ё малик пас аз нубуввату хулафо дар ислом буданд. Подшоҳиии ӯро метавон подшоҳии раҳмат бар уммати ислом номид. Ин қавлро алорағми унуфи як идда муғризон ва бадбинони хол-ул-муъминин Муъовия (разияллоҳу анҳу) тарҷума намудам, то дигар нагӯянд, ки ӯро олиме аз уламои “Аҳли суннат” ба бадӣ ёд намудааст. Огоҳ ва хуб дониста бошед ҳарчӣ шумо хирасарони бемурувват бад гӯеду тавҳин намоед ба ҳамон андоза тағоямонро муаррифӣ ва аз бузургияш ба ҳамагон гӯшзад мекунем, то монеъа алайҳи гуфтаҳои беасосу тӯҳматҳои бардурӯғатон бошад.
Хонандаи гиромӣ ҳар гоҳ дидед шахсе бар Муъовия (раз) сухани бад гуфт, бидон ӯ зиндиқ ё рофизӣ аст, зеро Муъовия (раз) пардаи асҳоби Муҳаммад (с) аст, агар ин зиндиқҳо ва равофиз он пардаро дариданд, пас бар дигар асҳоби он Ҳазрат (салаллоҳу алайҳи васаллам) тавҳинро оғоз мекунанд.
Аз ин рӯ ҳаргиз нагузоред он парда ба дасти ин тоифаи ғаддор пора гардад!

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Ҳикояти таърихӣ аз ҳаёти Алӣ ибни Абўтолиб

Таърихнигори машҳур Муҳаммад ибни Ҷарири Табарӣ дар китоби машҳураш ба номи «Ахбору-р-русул вал-мулук» менависад: «Се нафар аз тоифаи хавориҷ, ки мухолифи халифа Алӣ ибни Абўтолиб ва ҳавохоҳонаш ва душмани Муъовия ибни Абўсуфён ва тарафдоронаш буданд, бо номҳои Абдурраҳмон ибни Амр, Мурод
Read More

Насиҳати Имом Аҳмад ибни Ҳанбал(раҳ) ба носазо гуён

Солеҳ ибни Аҳмад ибни Ҳанбал (раҳ) гуфт: "Аз падарам шунидам, ки мегуфт: шахсе, ки асҳоби ҳадисро бузург дорад назди расули акрам (салаллоҳу алайҳи васаллам) бузург хоҳад буд ва шахсе, ки онҳоро ҳақир дорад ва зишту носазо гӯяд назди Муҳаммад (салаллоҳу алайҳи васаллам) қурбе нахоҳад дошт, зеро асҳоби ҳадис асҳоби Паёмбаранд"