Хитоб ба тавҳин кунандагони Асҳоби Муҳаммад(с) ва Додар аруси он ҳазрат Муъовия (раз)
Камолиддин ба фикрам сухан бароят таъсир надорад! Ҳарчи гуфтам гуфтанд мегуям ва мегуянд,ки Муъовия (раз) саҳобии ҷалилулқадри расули акрам (с) ва додар арус ва котиби ваҳий Илоҳи аст боз ҳам даст бардор нести? .Агар ту ва милионҳо мисли ту дар гузашта ва ҳозир ва оянда ӯро напазиранду напазиреду напазируфтанд барои мо муҳим нест.Ҳангомеки ӯро Расули акрам (с) пазируфт ва дар навиштани амонати Илоҳи гумошташ.Вақтеки халифаи бузурги ислом Умар Ибни Хттоб (раз) бар душаш амирии яке аз манотиқи муҳими давлат шомро бар душаш гузошт.Вақте,ки Имом Ҳасан(раз) аз ин ҳам бузургтар раёсати тамоми ин умматро бар ӯ бо хоҳиши худаш бидуни ягон тарсе вогузор намуд.Пас чаро ба хатти машйи ин се намехоҳи бирави агар дуввумиро напазириҳам аввали ва севумиро бо ақидаи худатон гуё мепазиред? Сабаб чист бар ин ҳама дасисакориҳои шабонарӯзиат? Чи чиз озорат медиҳад? Ба бад гуфтану тавҳини Муъовия (раз) оё бароят савобе навишта хоҳад шуд? Огоҳ бош Камолиддин! На ман ва на ту ва на каси дигаре аз гузаштагони ин умматро рӯзи қиёмат Худованди аҳкамулҳокимин аз амалҳои шахси дигаре намепурсад! Хуб диққат кун то бори дигар бар нагарди зеро ин хитоби охирини ман ба ту ва амсоли туст:
ماذا اراد الله جل في علاه في قوله ( تلك أمة قد خلت لها ما كسبت ولكم ما كسبتم )
Худованди таборак ва таъоло чи мегуяд: .” Онҳо умматҳое будаанд, ки акнун даргузаштаанд. Он чӣ карда буданд, аз они онҳост ва он чӣ шумо кунед, аз они шумост…”(сураи Бақараи ояти 134)
الله تعالى يخاطبنا أنه تلك الأمة قد خلت وسبقتنا بكثير لها ما كسبت من العمل يا رافضة
Аллоҳ субҳонаҳу ва таъоло ба мо хитоб дорад(агар шумо дар ҳоле худро ҷузъе аз ин уммат биҳисобед ва ин китобро қабул дошта бошед) Онҳо умматҳое буданд,ки дар гузаштанд.Амалҳоеки онҳо анҷом доданд пеш аз мо эй рофизиҳо барои худашон аст на барои мо !
ولنا ما كسبنا من العمل وسنقابل الله تبارك وتعالى في هذا العمل ولن يسألوا عن عملنا
Аммо ончи мо анҷом медиҳем аз амалҳо ва рубару хоҳем гашт Худовандро бо он аъмолеки анҷом медиҳем бо он амалҳоямон.Онҳоро намепурсанд аз амалҳои мо
ولن نسأل عن عملهم فما المراد أكثر من هذه الآية الكريمة يا رافضة ؟؟
Инчунин моро намепурсанд аз амалҳои анҷомдодаи онҳо.Чи мурод аст дигар аз ин ояти карима эй рофизиён??
ثم يقول الله تبارك وتعالى : ( ولا تسألون عما كانوا يعملون )
Сипас Худованд мефармояд дар идомаи оят :”..ва шуморо аз аъмоле, ки онҳо мекарданд, намепурсанд.”(Сураи Бақара,ояти 134)
فالله تعالى يخبرنا أنا لا نسأل عما كانوا يعملون فما المراد من قوله تعالى Пас Худованд хабар дорад моро ба сароҳат инки намепурсад моро аз он амалеки онҳо анҷом медоданд.
أننا لا نسأل عما كانوا يعملون وما الأمر في هذه الأية الكريمة لنا يا رافضة Пас моро намепурсидааст Аллоҳ таъоло аз аз амалҳои онҳо Пас барои мо ин ояти карима мефаҳмонад,ки мо пурсида намешавем аз амалҳои гузаштагонам эй рофизиҳо! Вақте эй Камолиддин Худованд бо сароҳат моро хитоб дорад,ки шуморо намепурсам аз амалҳои гузаштагонатон чаро дар ин масъалаеки аз он 1400 сол гузаштааст инқадар хавз ва мекоби? Мақсадат таън бар ин саҳоба бошад бидон ва огоҳ бош ин ваъдаи дигарро то ибрат бигири агар камтарин пиндори инсони дошта боши исломи нмегуям зеро аз ин дини пок бо ин аъмолат хело дурӣ:
وسبحان الله من تتبع عورة مسلم تتبع الله عورته وفضحه ولو في عقر داره كما يقول رسول الله
فانتم تتبعتم عيوب الصحابة فتتبعكم الناس وفضحوكم فتدبر Пок аст Аллоҳ таъоло шахсе чира намуд ё даронид аврати мусалмонеро Худованд аврати ӯро ончунон мекунад ва шармандааш мегардонад.Агарчи бошад (он шахси пора кунанда ва шарманда кунада) дар дохили хонааш чунонеки Расули акрам (с) мегуяд. Пас шумо мекобед айбҳои Асҳоби Муҳаммад(с) пас шуморо мардумон чунон мекунанд ва шармандаатон мекунанд пас биандешед ин ҳоло шармандашавии ин дунё аст.Шармандашудани рӯзи охират сахттару вазминтараст.Эй рофизиҳои тоҷик ба худ оед падарону бобоҳои шумо ин роҳу равишеро ихтиёр намудаед надоштанд.Онҳо дустдори Асҳоби Муҳаммад(с) буданд чаро шумо ин роҳи ҳақро гузоштеду дунболи ин роҳи ботил гаштаед? Аз Худованд таманнои ҳидояти шуморо дорам дар ин шабҳои муборак омин.